Pues eso, que en una noche de embriaguez :cata3::cata3::cata3:, navegando por domainsite.com se me ocurrio la "brillante" idea de registrar un subdominio de web.com juegos.web.com ahora acabo de recibir este mail....
Because you have been a valued Web.com customer, we would like to notify you of changes to Web.com sub-domain.
Effective March 31, 2008, all Web.com sub-domain services will be discontinued. As a result, your sub-domains listed below will not be operational after this date.
Affected Accounts: juegos.web.com
We would like to provide a special offer to minimize any impacts this change may have on you.
You can get a free domain name (ex. www.example.com) when you sign up for any of your website hosting, do-it-yourself website plan, or do-it-for-you design services plan. To redeem this offer, contact our sales team and mention the promotional code subdomain. This offer is available until 03/31/2008.
Our sales team is available at 1-800-WEB-HOST (1-800-932-4678), Monday - Friday (8:00am - 10:00pm EST) and Saturday - Sunday (8:00am - 8:00pm EST). Alternatively, you can e-mail us at sales@corp.web.com.
We appreciate your business and hope this notice will help you prepare for this change, and thereby minimize any inconvenience.
Sincerely,
Justo ahora que me estaba planteando hacerle un desarrollo medianamente decente Qué poca seriedad!!!!! :komete4: También, a quien se le ocurre registrar un subdominio y encima pagar (si no recuerdo mal) unso 50 u$s NullFire
Posted By: damefuegoNo entiendo que te ofrecen para redimirte
Pues nada por lo menos lo que yo entiendo es que contrate es plan do-it-yourself con ellos y me "regalan" un dominio aunque por lo que veo se lo dan a todo diosNullFire
si. desafortunadamente es.com la tiene nada menos que Evans & Sutherland que son nada y menos quienes crearon el concepto de Computer Graphics y fueron los pioneros de la creacion de imagenes digitales en el mundo. dudo que lo suelten pronto... :pop2:Irrational Escalation of Commitment.